ماجراي امروز


هرچی که تو دلمه

امروز ديگه واقعا كلافه شده بودم اخه واسه دندون دردم دوتا دندون دارم خيلي

عفونت كردن يه بار جراحيشون كردم مردم از درد 6روز درد داشتم الانم كه عصب

كشيش كردم وحشتناك 3روز درد داشتم ديگه عصبي شده بودم امروزم با

اين همه درد دوباره نوبت داشتم ديگه گريم گرفته بود تو مطبم كه رفتم كلي

نشستم اين منشيه هم بدجنسه تا ميگه خيلي وقته نوبت ما شده قاط ميزنه

نميدونه مريضا از اون قاط ترن خلاصه ناجور عصبي بودم ومامانم ازم ناراحت شده بود

همين كه اودم ناهار بخورم از دست خودم ناراحت شدم بغض گلومو گرفت واشكام

ريختن دوست ندارم كسي رو ناراحت كنم مخصوصا فرشته اي مثل مامانمو كلا امروز

نميدونم چه طورم شده بود حوصله هيچي نداشتم وهي بيخود گريم مي گرفت

اينقدر خداخدا كردم تا ارومم كنه باورتون نميشه چنين ارامشي گرفتم خودم شاخ در

اوردم تازه يه خبر خوشم از بابام شنيدم كه ميخواد منو به يه ارزوم برسونه خدا جونم

يعني من لياقتشو دارم ازت خجالت ميكشم خداي گلم واسه همه چي ممنونتم كه

داري منو به ارزوهام ميرسوني



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت11:50---12 مهر 1390
بعضی آدمهــــــا یهـو میــان ...

یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن ...

یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت ....

یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات...

یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت ...

...بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن ....

یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات ...

یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات . .

یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت...


Ali
ساعت17:17---7 مهر 1390
˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙
Salam in esme webloge mane age dus dashti mano link kon ta manam linket konam mer30
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*




¯`'•.¸(¯`'•.¸, ----------------------------------- , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»» »»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> ×× ˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙ ××<---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»» »»»»»»»`'•¸_)'•.¸_)
(_¸.•'´(_¸.•'´-------------------------------- --- `'•.¸_)`'•.¸_)
`*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´


_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


بشار
ساعت10:46---5 مهر 1390

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز
برای دلم
مشتری آمد و رفت
و هی این و آن
سرسری آمد و رفت


ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد


یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:
و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است


و رفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟


و فردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه
پشت خود بست


و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم ...


بشار
ساعت17:55---2 مهر 1390




بشار
ساعت14:06---26 شهريور 1390

خواهر گلم سلام
اینکه خدا رو صدا کنی و پاسخ بشنوی که از بدیهیات هست !
استاد ما به همون یاد داده که بهتره تو این جور مواقع که میخوایم به هر دلیل ( اگه ناراحتیم - عصبانی هستیم - دلتنگیم - دلمون از چیزی پره و .... ) به آرامش برسیم بهتره یه ذکری بگیم و با اون خدا رو صدا کنیم مثل بسم الله الرحمن الرحیم یا الله اکبر یا لا اله الا الله ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, 15:43 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂